Cyrano Savoyârd téta-de-lârd
Nombre de messages : 2874 Age : 51 Vellâjo/Lieu : La Comba de Fellingy Lengoua : On ptiou mouél Date d'inscription : 15/11/2004
| Sujet: Atlas sonore du Pays de Samoëns Mer 15 Oct 2008 - 14:46 | |
| Je l'ai commandé, c'est pas mal. http://www.cmtra.org/spip.php?rubrique165 Dans la pochette, ya un bout de texte piqué sur le site d'Arpitania. Dommage que l'arpitan ne soit pas cité une seule fois, et que francoprovençal se voit disorthographié une fois. Ça met un peu la rage de vivre dans un monde qui nous a coupé par la force de nos racines, tellement ça fait profondément du bien d'entendre parler les gens avec ces purs accents savoyards. Pourquoi est-ce qu'on est obligé de vivre dans la Matrice de cette putain de Babylone hein ?! Pourquoi on est pas aux côtés de nos vieux à parler notre langue avec notre accent ?! Pourquoi on peut pas vivre au pays, avec notre vrai mode de vie bordel de merde de putain chier ?!?! Pourquoi notre monde disparait et qu'on est impuissant à enrayer sa disparition ???????????????????????????? Pourquoi je me rend compte que je suis pas vivant quand j'écoute cet album ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? | |
|
Louka81 Arpitaniste forcené
Nombre de messages : 426 Age : 43 Vellâjo/Lieu : Envers de la Vâlâye d'Aoutha Lengoua : Arpitan Date d'inscription : 08/01/2008
| Sujet: Re: Atlas sonore du Pays de Samoëns Mer 15 Oct 2008 - 22:44 | |
| Por què les gents ant pas-més l'èntèrets per ço... La méma chousa u delé du Mont Blanc.... | |
|
kaha Arpitaniste forcené
Nombre de messages : 1517 Age : 36 Vellâjo/Lieu : Liyon Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo Date d'inscription : 27/12/2005
| |
Louka81 Arpitaniste forcené
Nombre de messages : 426 Age : 43 Vellâjo/Lieu : Envers de la Vâlâye d'Aoutha Lengoua : Arpitan Date d'inscription : 08/01/2008
| Sujet: Re: Atlas sonore du Pays de Samoëns Ven 17 Oct 2008 - 10:14 | |
| x kaha.... pas tués les gents.... èvidament.... | |
|
guilbeuche Tojhor la gola uvèrta
Nombre de messages : 53 Age : 43 Vellâjo/Lieu : Remèly (Resto per l'Occitania ora) Lengoua : Français, on petiôt milyon de francoprovençal, on tot petiôt milyon d'Angllês Date d'inscription : 06/12/2006
| Sujet: Re: Atlas sonore du Pays de Samoëns Mer 22 Oct 2008 - 12:22 | |
| Cyrano z'est aprés petar na durita. Al a le bordon per dessus. Mês na, él fôt pas se lêssiér alar d'ense! El fôt gardar d'èspêr. Repecolar! Attends, ens de bônes rêsons d'èspèrar... Euh... Ah! Que se! La PAC vint à bèc corent 2011... Porens oncor mengiér de fromâjo à pâta crua pendent três ans. Aprés, él serat plles dur por los borjês de se trovar quârque ren por s'abelyiér de cultura, de sûr! De viajes qu'él les pôrteye à se cavar la téta! Povens tojorn songiér, pas? | |
|
Cyrano Savoyârd téta-de-lârd
Nombre de messages : 2874 Age : 51 Vellâjo/Lieu : La Comba de Fellingy Lengoua : On ptiou mouél Date d'inscription : 15/11/2004
| Sujet: Re: Atlas sonore du Pays de Samoëns Mer 22 Oct 2008 - 14:41 | |
| Te crês qu'éls s'cavont la téhta ? On a l'drêt d'yu crére. | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Atlas sonore du Pays de Samoëns | |
| |
|