kaha Arpitaniste forcené
Nombre de messages : 1517 Age : 36 Vellâjo/Lieu : Liyon Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo Date d'inscription : 27/12/2005
| Sujet: Universitá arpitana Mar 31 Juil 2007 - 4:16 | |
| Dites, plus j'avance dans mes travaux de graphie, plus je me dis qu'il devient important de faire une sorte "d'université arpitane", où tous les gens intéressés par une graphie pourraient se réunir, ainsi on pourrait mettre à l'epreuve la graphie, la "tester" sur tous les patois, l'améliorer, lui donner vraiment une forme, débattre, générer un maximum d'exemples de cette graphie, etc... | |
|
Louka81 Arpitaniste forcené
Nombre de messages : 426 Age : 43 Vellâjo/Lieu : Envers de la Vâlâye d'Aoutha Lengoua : Arpitan Date d'inscription : 08/01/2008
| Sujet: Re: Universitá arpitana Mer 6 Fév 2008 - 16:41 | |
| Il at diéx ans, Floran Corradin proponéve una Academia Francoprovençala por les mémes rêson. Mas inque en VDA il at lo BREL e lo CdEFP qu'ils ant lo monopolo absolu de la situacion et adonc on pôt-pas..... | |
|
kaha Arpitaniste forcené
Nombre de messages : 1517 Age : 36 Vellâjo/Lieu : Liyon Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo Date d'inscription : 27/12/2005
| Sujet: Re: Universitá arpitana Mer 6 Fév 2008 - 23:43 | |
| - Louka81 a écrit:
- Il at diéx ans, Floran Corradin proponéve una Academia Francoprovençala por les mémes rêson. Mas inque en VDA il at lo BREL e lo CdEFP qu'ils ant lo monopolo absolu de la situacion et adonc on pôt-pas.....
en VDA, oy a quarquechuza... mes en franci oy at rin... | |
|
Louka81 Arpitaniste forcené
Nombre de messages : 426 Age : 43 Vellâjo/Lieu : Envers de la Vâlâye d'Aoutha Lengoua : Arpitan Date d'inscription : 08/01/2008
| Sujet: Re: Universitá arpitana Jeu 7 Fév 2008 - 15:24 | |
| Cen quâque chousa baste-pas.... | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Universitá arpitana | |
| |
|