malotrus Tojhor la gola uvèrta
Nombre de messages : 114 Age : 65 Vellâjo/Lieu : Serrières Lengoua : francês arpetan Date d'inscription : 05/03/2008
| Sujet: Bonjour à tous Jeu 10 Fév 2011 - 23:27 | |
| Bonjour à tous, j'ai trouvé ce site sur lexilogos que je pense bien sympathique sur l'arpitan de Fontcouverte la Toussuire, oh certes! C'est certainement pas un scoop mais je le trouve bien fait ce qui en fait un site sonore de plus. | |
|
Vipèrra Tojhor la gola uvèrta
Nombre de messages : 74 Vellâjo/Lieu : Môrièna (Savouè) Lengoua : Nêrlandês, Anglès, Alemand Date d'inscription : 10/01/2009
| Sujet: Re: Bonjour à tous Ven 11 Fév 2011 - 0:56 | |
| Quint sito? Tch'âs pâ d'url pèr mè? | |
|
malotrus Tojhor la gola uvèrta
Nombre de messages : 114 Age : 65 Vellâjo/Lieu : Serrières Lengoua : francês arpetan Date d'inscription : 05/03/2008
| Sujet: Re: Bonjour à tous Ven 11 Fév 2011 - 9:52 | |
| Ouais j'avais oublié de mettre le site ça doit être l'âpremont d'hier soir cependant c'est que des fruits ça devrait pas faire de mal. http://patoisfontcouverte.free.fr/ | |
|
Vipèrra Tojhor la gola uvèrta
Nombre de messages : 74 Vellâjo/Lieu : Môrièna (Savouè) Lengoua : Nêrlandês, Anglès, Alemand Date d'inscription : 10/01/2009
| Sujet: Re: Bonjour à tous Ven 11 Fév 2011 - 23:01 | |
| Oua, y é pâ mân lo sito sus lo patoués de Foncuert e la Teûchuire.. oul a basâ sus lo quèstyonnèro de Gust Tuailyon (Gaston Tuaillon) e byé accompignâ avoué des fragmants ôdio. Oul é byé pèr los patoués èn Môrienna sus la barâgne.. centyi changa on poués d'la Tarantèsa e la Hiôta.. | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Bonjour à tous | |
| |
|