| Kaha, prend ton vélo et va visiter un bout d'Arpitanie | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Chablaisien Arpitaniste forcené
Nombre de messages : 710 Lengoua : Franpitan, français, allemand etc Date d'inscription : 15/08/2005
| Sujet: Kaha, prend ton vélo et va visiter un bout d'Arpitanie Dim 20 Juil 2008 - 0:14 | |
| Kaha, prend ton vélo et va visiter un bout d'Arpitanie Maintenant que c'est l'été, fais-toi un bon casse-croute et pars à pied, à vélo, en pousse-pousse, en char à banc ou en ce que tu veux, mais le temps s'y prête bien pour sortir de ta chère ville de Lyon. Que penses-tu de ma suggestion | |
|
| |
kaha Arpitaniste forcené
Nombre de messages : 1517 Age : 36 Vellâjo/Lieu : Liyon Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo Date d'inscription : 27/12/2005
| Sujet: Re: Kaha, prend ton vélo et va visiter un bout d'Arpitanie Lun 21 Juil 2008 - 12:24 | |
| ouais là je suis à strasbourg et dans quelques jours je pars en hongrie, donc je suis pas mal en voyage... mais au mois d'aout, pouquoi pas le vélo, la tente, le sac et hop, sur les routes! | |
|
| |
guilbeuche Tojhor la gola uvèrta
Nombre de messages : 53 Age : 43 Vellâjo/Lieu : Remèly (Resto per l'Occitania ora) Lengoua : Français, on petiôt milyon de francoprovençal, on tot petiôt milyon d'Angllês Date d'inscription : 06/12/2006
| Sujet: Re: Kaha, prend ton vélo et va visiter un bout d'Arpitanie Ven 25 Juil 2008 - 13:48 | |
| Alâds, y est pas na môvése idé. Mês mê que su per les rotes aprés chèrchiér los locutiors, pux dire qu'ora coront pas més les rues! Aprègno ren à nion, de sûr! | |
|
| |
Sablelon Tojhor la gola uvèrta
Nombre de messages : 62 Age : 38 Vellâjo/Lieu : Meux, Wallonie Lengoua : francês, ina brèza de wallon, italyin, de neerlandês, d'anglês, latin Date d'inscription : 31/05/2008
| Sujet: Re: Kaha, prend ton vélo et va visiter un bout d'Arpitanie Jeu 18 Sep 2008 - 20:27 | |
| Oua, véquia ina bôna idé pa balyî de vizibilitâ u l'arpitano e a les cultures arpitanes. | |
|
| |
kaha Arpitaniste forcené
Nombre de messages : 1517 Age : 36 Vellâjo/Lieu : Liyon Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo Date d'inscription : 27/12/2005
| Sujet: Re: Kaha, prend ton vélo et va visiter un bout d'Arpitanie Ven 26 Sep 2008 - 4:20 | |
| o m'a roblá ma bicicleta :'( vorendret devo alar a pé... é per lo bus é lo metró... | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Kaha, prend ton vélo et va visiter un bout d'Arpitanie | |
| |
|
| |
| Kaha, prend ton vélo et va visiter un bout d'Arpitanie | |
|