ruelliapme Petiôd babelyârd

| Sujet: carta jéografécca Jeu 3 Avr 2008 - 14:25 | |
| Perquè seutta novéla carta d'éntrodechòn avoué lè non én fransè è italièn? ruelli | |
|
Cyrano Savoyârd téta-de-lârd
Nombre de messages : 2874 Age : 49 Vellâjo/Lieu : La Comba de Fellingy Lengoua : On ptiou mouél Date d'inscription : 15/11/2004
 | Sujet: Re: carta jéografécca Jeu 3 Avr 2008 - 16:22 | |
| Oua, péquè ? La mapa èn arpitan allâve fran bièn na ? | |
|
admin/ Admin

Nombre de messages : 114 Vellâjo/Lieu : Baragne mondiâla Date d'inscription : 16/12/2004
 | Sujet: Re: carta jéografécca Jeu 3 Avr 2008 - 16:57 | |
| | |
|
Cyrano Savoyârd téta-de-lârd
Nombre de messages : 2874 Age : 49 Vellâjo/Lieu : La Comba de Fellingy Lengoua : On ptiou mouél Date d'inscription : 15/11/2004
 | Sujet: Re: carta jéografécca Jeu 3 Avr 2008 - 17:41 | |
| Quint bamboué cel' admin ! | |
|
Lôren' Arpitaniste forcené

| Sujet: Re: carta jéografécca Jeu 3 Avr 2008 - 19:19 | |
| Modane y est Amodana (Amoudan-na) en patoès ! Modana y est italien ! Aoste y est franceis ! en patoès y est Ôhta que faut éhcrire ! cré vent diô !! je desem que nôhtra lenvua l'est pas de lenvua d'oïl mas je l'éhcrivem coment de lenvua d'oïl ! i faut savéir cen que je volem !  je continuo a pensâr que j'alem dreit dens la muralye se je fem los testons a voléir trot copiâr lo franceis...  | |
|

| Sujet: Re: carta jéografécca Jeu 3 Avr 2008 - 19:32 | |
| Susa y est Suise avoec un "e" a la fin ! lo "a" y est italien; atencion a pas fâre lo mémo que los franshôs qu'ont fait le mappes de nohtron payis !  ja que la grafia ortografica l'est pas aceptâ per bien de mondo !...  | |
|

| |
kaha Arpitaniste forcené

Nombre de messages : 1517 Age : 35 Vellâjo/Lieu : Liyon Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo Date d'inscription : 27/12/2005
 | Sujet: Re: carta jéografécca Sam 5 Avr 2008 - 0:38 | |
| - Lôren' a écrit:
- en patoès y est Ôhta que faut éhcrire !
altr- => pas ôtra mais autra Augusta Praetoria => pas Ôhta mais Auhta. pour plus de logique étymologique. Mais aussi phonétique, car on prononce parfois [a], [aou], [o], [ou], ce ...
- Lôren' a écrit:
- cré vent diô !! je desem que nôhtra lenvua l'est pas de lenvua d'oïl mas je l'éhcrivem coment de lenvua d'oïl ! i faut savéir cen que je volem !
cen, oy eht sior!!!
- Lôren' a écrit:
- je continuo a pensâr que j'alem dreit dens la muralye se je fem los testons a voléir trot copiâr lo franceis...
 o faut mohtrar que nohtra lengua n'eht pas un "français abâtardi"... arpitan, sayis fiers de causar la lengua du payis!!!!!
- Lôren' a écrit:
- je betem pas un "x" de prononciacion dens una grafia ortografica ! ou adonc i faut éhcrire Chamberix, Ennecix etc !!
 Asterix é Chamberix... É lyor chin eht Ennecix... Celú que fat la pocion magica, al eht Chamonix lo druido... | |
|

| Sujet: Re: carta jéografécca Dim 6 Avr 2008 - 15:23 | |
| Bongiorn, mé ge l'avuéto, mé ge trovo que le flâre de la gola cela mappa !!  i semble que i eht ehtà éhcrit en cinq minutes... escusâds-me mas i ressemble a gin  te pous pas changiér los noms admin ?  | |
|
Contenu sponsorisé
 | Sujet: Re: carta jéografécca  | |
| |
|