| « Astérix et la rentrée Gauloise » | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Nanard Petiôd babelyârd

| Sujet: « Astérix et la rentrée Gauloise » Jeu 31 Jan 2008 - 13:43 | |
| Bien le bonjor, commin que vè ? Como fa plézi de partagié su mémo lengagi que se comprin vé louz Italiens, lou Suisses, lou Savoyâs é vé chi ne. O fè toujor plèzé de savêr qu’a l’é de bravos gins d’Arpitani par defendre ina tant brâva côsa. É oua, à cha peu ça épeli è ça po allo de mé à mé ! In èsperant qu’a sera prod d’autras ôvras : C.D. ; B.D. etc. … (Je sus collecshonnor) et porquè pas par exemplo « Astérix et la rentrée Gauloise » qu’é dejâ in Breton ; Occitan ; Ch’timi … siè lingues de Payis in tot - ne manquô quâsiment que l’Arpitan (u Francoprovinçal). A revère, è jusqu'à mé ! | |
|
 | |
kaha Arpitaniste forcené

Nombre de messages : 1517 Age : 35 Vellâjo/Lieu : Liyon Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo Date d'inscription : 27/12/2005
 | Sujet: Re: « Astérix et la rentrée Gauloise » Jeu 31 Jan 2008 - 14:12 | |
| Asterix que va a l'ehcole jacobina... | |
|
 | |
Cyrano Savoyârd téta-de-lârd
Nombre de messages : 2874 Age : 49 Vellâjo/Lieu : La Comba de Fellingy Lengoua : On ptiou mouél Date d'inscription : 15/11/2004
 | Sujet: Re: « Astérix et la rentrée Gauloise » Jeu 31 Jan 2008 - 15:14 | |
| - Nanard a écrit:
- Bien le bonjor, commin que vè ?
Como fa plézi de partagié su mémo lengagi que se comprin vé louz Italiens, lou Suisses, lou Savoyâs é vé chi ne. O fè toujor plèzé de savêr qu’a l’é de bravos gins d’Arpitani par defendre ina tant brâva côsa. É oua, à cha peu ça épeli è ça po allo de mé à mé ! In èsperant qu’a sera prod d’autras ôvras : C.D. ; B.D. etc. … (Je sus collecshonnor) et porquè pas par exemplo « Astérix et la rentrée Gauloise » qu’é dejâ in Breton ; Occitan ; Ch’timi … siè lingues de Payis in tot - ne manquô quâsiment que l’Arpitan (u Francoprovinçal). A revère, è jusqu'à mé ! On me demanderai qui tu es, que je dirai Claude Longre. Je serai pas bien loin non ? | |
|
 | |
Nanard Petiôd babelyârd

| Sujet: Re: « Astérix et la rentrée Gauloise » Jeu 31 Jan 2008 - 16:37 | |
| Non, je sus pos lo Glaude ! Lo Glaude a l’é i’n grand Monsu par nontra lingua, mé je lo cônnus pos tan. Je poyons y djire i’n gran marci tot de mémo ! O fo continui, i’n pou iqui din lo Liyonè, a l’é prod par louz autre lingue de payis (lou Bretons, louz Ocitans ...) Marci, à revè è longi via par nontra joilla lingua ! | |
|
 | |
Nombre de messages : 2874 Age : 49 Vellâjo/Lieu : La Comba de Fellingy Lengoua : On ptiou mouél Date d'inscription : 15/11/2004
 | Sujet: Re: « Astérix et la rentrée Gauloise » Jeu 31 Jan 2008 - 17:50 | |
| Nanard = Bernard, j'sé qwi t'o qu't'es ! | |
|
 | |
kaha Arpitaniste forcené

Nombre de messages : 1517 Age : 35 Vellâjo/Lieu : Liyon Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo Date d'inscription : 27/12/2005
 | Sujet: Re: « Astérix et la rentrée Gauloise » Jeu 31 Jan 2008 - 18:55 | |
| Bernard, te ven de liyon???? | |
|
 | |
Nanard Petiôd babelyârd

| |
 | |
Fanfouès Savoyârd téta-de-lârd

Nombre de messages : 712 Age : 40 Vellâjo/Lieu : Chablais Date d'inscription : 14/11/2004
 | Sujet: Re: « Astérix et la rentrée Gauloise » Jeu 31 Jan 2008 - 19:14 | |
| al é vegnu u théâtro de Guignol pè la présentachon du Tintin en arpetan! | |
|
 | |
 | Sujet: Re: « Astérix et la rentrée Gauloise » Jeu 31 Jan 2008 - 20:06 | |
| | |
|
 | |
Louka81 Arpitaniste forcené

Nombre de messages : 426 Age : 42 Vellâjo/Lieu : Envers de la Vâlâye d'Aoutha Lengoua : Arpitan Date d'inscription : 08/01/2008
 | Sujet: Re: « Astérix et la rentrée Gauloise » Dim 3 Fév 2008 - 17:15 | |
| Mas on fât por force éthre identifiâ por tués...? | |
|
 | |
Nanard Petiôd babelyârd

| Sujet: Re: « Astérix et la rentrée Gauloise » Mer 13 Fév 2008 - 17:57 | |
| Bien lo bonjor, commin que vè ? Par la têta dou yivro « Astérix et la rentrée Gauloise » j’arai bin i-na traduccion qu’a l’é : « Astérix a remode vé l’ècoula ». Oua o vé franc in patoué Liyonè, mé dins’to tin, Liyon a l’étchi la villa la mé brava dou Payi ; è gin Paris qu’a l’étchi ‘’Lutèce’’. Pé in mé, l’bor d’Astérix a l’étchi din la ‘’Liyonnaise’’. Je vos remerçayo, à revère et longi via par nontra joilla lingua !  | |
|
 | |
Lôren' Arpitaniste forcené

| Sujet: Re: « Astérix et la rentrée Gauloise » Mer 13 Fév 2008 - 18:27 | |
| comprègno pas rien a ta lenvua !  i me balye volye de mingiér de cervelas tot hen...  avouec de trifles et de bacon ! | |
|
 | |
Nanard Petiôd babelyârd

| Sujet: Re: « Astérix et la rentrée Gauloise » Mer 13 Fév 2008 - 19:12 | |
| https://i.servimg.com/u/f34/11/94/31/36/6500212.jpg | |
|
 | |
Lôren' Arpitaniste forcené

| Sujet: Re: « Astérix et la rentrée Gauloise » Mer 13 Fév 2008 - 23:14 | |
| - Nanard a écrit:
- Bien lo bonjor, commin que vè ?
Par la têta dou yivro « Astérix et la rentrée Gauloise » j’arai bin i-na traduccion qu’a l’é : « Astérix a remode vé l’ècoula ». Oua o vé franc in patoué Liyonè, mé dins’to tin, Liyon a l’étchi la villa la mé brava dou Payi ; è gin Paris qu’a l’étchi ‘’Lutèce’’. Pé in mé, l’bor d’Astérix a l’étchi din la ‘’Liyonnaise’’. Je vos remerçayo, à revère et longi via par nontra joilla lingua !  Asterix s'en tôrne a l'éfôla alobrodze Asterix s'en tôrne a l'éhcôla alobroge | |
|
 | |
kaha Arpitaniste forcené

| Sujet: Re: « Astérix et la rentrée Gauloise » Mer 13 Fév 2008 - 23:48 | |
| | |
|
 | |
Contenu sponsorisé
 | Sujet: Re: « Astérix et la rentrée Gauloise »  | |
| |
|
 | |
| « Astérix et la rentrée Gauloise » | |
|