Lôren' Arpitaniste forcené
| Sujet: Jo Mar 30 Oct 2007 - 12:33 | |
| Bonjorn, ben... j'é bien éhcrit dous tréis poémos, mas i est pas du grant art... | |
|
kaha Arpitaniste forcené
Nombre de messages : 1517 Age : 36 Vellâjo/Lieu : Liyon Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo Date d'inscription : 27/12/2005
| Sujet: Re: Jo Mar 30 Oct 2007 - 13:34 | |
| - Lôren' a écrit:
- j'é bien éhcrit dous tréis poémos, mas i est pas du grant art...
volo ver!!!!!!!!! monhtrá cen a nos!!!!!!!! | |
|
loug Tojhor la gola uvèrta
Nombre de messages : 136 Age : 48 Vellâjo/Lieu : la crouès rosséta Lengoua : frances ,on ptiot d'arpitan Date d'inscription : 17/07/2007
| Sujet: Re: Jo Jeu 1 Nov 2007 - 0:54 | |
| j'en ai lu un qu'est pas mal du tout !!! romantique et virulent a la fois ! meme si j'ai pas tout tout capté... | |
|
Cyrano Savoyârd téta-de-lârd
Nombre de messages : 2874 Age : 51 Vellâjo/Lieu : La Comba de Fellingy Lengoua : On ptiou mouél Date d'inscription : 15/11/2004
| Sujet: Re: Jo Ven 2 Nov 2007 - 23:21 | |
| Tu vas au marché de la création samedi a Saint-E Loug ? | |
|
loug Tojhor la gola uvèrta
Nombre de messages : 136 Age : 48 Vellâjo/Lieu : la crouès rosséta Lengoua : frances ,on ptiot d'arpitan Date d'inscription : 17/07/2007
| Sujet: Re: Jo Lun 12 Nov 2007 - 23:17 | |
| toujour pas appellé ta copine, comme on tavola que je sué... faut dire que l'abscence de voiture et de permis ne facilite pas la chousa !...je m'imagine mal me trimballer din lo trin avoué tot lo bordel... mais je le ferais ! quand je passerais ce putan de permis ! et que j'aurais la voitura qui va avoué ! dans cinquanta an... | |
|
kaha Arpitaniste forcené
Nombre de messages : 1517 Age : 36 Vellâjo/Lieu : Liyon Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo Date d'inscription : 27/12/2005
| Sujet: Re: Jo Mar 13 Nov 2007 - 2:06 | |
| haha! sué pa lo solet qu'a pas de voetura... ni de parmí!! vivo lo trin et lo metro!!!!
teper lo trin regional, a parle arpitan? "Sant-Tivan Chateunou, fin de la linia, tachí moyen de ren obliyier dins lo trin!"
quan que le metro de liyon a parle en arpitan????
"stacion que vien, Belacora!, corespondanci metro A direccion Perachi u Vau en Velin la-Seya"
et, cyrano, à St-É, je vois bien le tram dire "stacion que vien, placi du poblo"... à moins que tu prennes pas le tram de St-É... (ta raison il est moche)
woooooow, va me betar dins lo pieu... oy'é fran tard! | |
|
Cyrano Savoyârd téta-de-lârd
Nombre de messages : 2874 Age : 51 Vellâjo/Lieu : La Comba de Fellingy Lengoua : On ptiou mouél Date d'inscription : 15/11/2004
| Sujet: Re: Jo Mar 13 Nov 2007 - 14:03 | |
| | |
|