| Conjugaisons patois chablaisien? | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Jérôme Petiôd babelyârd
Nombre de messages : 23 Age : 46 Vellâjo/Lieu : Thonon/Thorens Lengoua : français, italien, anglais, on bocon d'patwé Date d'inscription : 28/01/2009
| Sujet: Conjugaisons patois chablaisien? Lun 27 Juil 2009 - 15:21 | |
| Bonjour,
Je voulais savoir s'il existait quelque part un recueil de conjugaisons du patois du Chablais. Pour l'instant, j'essaie de me débrouiller avec le dictionnaire Viret, mais les conjugaisons du Chablais y sont souvent lacunaires et j'ai du mal à m'y repérer. En particulier, je n'arrive pas vraiment à trouver un schéma logique "racine+terminaison".
Quelqu'un pourrait-il m'aider? | |
|
| |
turini Membro tot fol
Nombre de messages : 298 Vellâjo/Lieu : Enneci Date d'inscription : 26/07/2005
| Sujet: Re: Conjugaisons patois chablaisien? Lun 27 Juil 2009 - 19:58 | |
| Oua, ique te pôs trovar 'na gramère de lo patouès de lo Chablês : http://gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k454156d.image.r=vuarnet+patois.f176.langFR
Y'at tot-pariér on "étude comparée des Patois a de la Savoie, du Dauphiné et de la Suisse" ce : http://gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k454154n.image.r=vuarnet+patois.f127.langFR | |
|
| |
Jérôme Petiôd babelyârd
Nombre de messages : 23 Age : 46 Vellâjo/Lieu : Thonon/Thorens Lengoua : français, italien, anglais, on bocon d'patwé Date d'inscription : 28/01/2009
| Sujet: Re: Conjugaisons patois chablaisien? Mer 29 Juil 2009 - 10:52 | |
| Granmassi!
On pu l'trovâ u Archives Départementales u bin à Bonlieu? | |
|
| |
turini Membro tot fol
Nombre de messages : 298 Vellâjo/Lieu : Enneci Date d'inscription : 26/07/2005
| Sujet: Re: Conjugaisons patois chablaisien? Jeu 30 Juil 2009 - 20:30 | |
| Por la bibliotèca, je savo pas, mas te pôs déchargiér lo lévro sur ton pc en cliquent sur lo boton en forma de disquèta, pouès o emprimar. Y'est més esiê d'ense, nan ? | |
|
| |
fungo Tojhor la gola uvèrta
| Sujet: Re: Conjugaisons patois chablaisien? Ven 31 Juil 2009 - 17:32 | |
| O est un franc bon lévro, quârques ans fât l'Institut de la Langue Savoyarde avêt pensa de le rèemprimar coment l'est. Ora y en at t-èpêr pas més fôta. Mas fôdrêt reprendre cen tot en arpitan, en ORB avouéc du Conflan por des prononces. Y at de sûr quârque-ren a fâre, que porêt étre empleyê per celor que vôlont aprendre. Avouéc un disco? Un lévrèt d'ègzèrciços? O est tot a vér. | |
|
| |
| Sujet: Re: Conjugaisons patois chablaisien? Ven 31 Juil 2009 - 17:48 | |
| Pués congnessévo pas l'"Etude comparée", l'est asse-ben franc entèrèssanta., on aprend des mouéls de bagues. U comencement du sièclo passâ on avêt de verés gènies lengouisticos, pués aprés la guèrra tot est chesu diens la "francitât". Quinta vèrgogne... Penso tot-pariér que l'Enstitut porêt fâre quârque-ren, u muens na rèèdicion comentâye des doux lévros diens un solèt volumo. | |
|
| |
Lôren' Arpitaniste forcené
| Sujet: Re: Conjugaisons patois chablaisien? Ven 31 Juil 2009 - 21:45 | |
| per lo moment, de sennos aprés comptar nohtros sous a l'Institut... | |
|
| |
| Sujet: Re: Conjugaisons patois chablaisien? Sam 1 Aoû 2009 - 9:51 | |
| Ouè, mas por avêr de sous fôt avêr de projèts ... O est d'ense qu'on sè fât financiér per la brâva règion Rônalpes. | |
|
| |
Lôren' Arpitaniste forcené
| Sujet: Re: Conjugaisons patois chablaisien? Sam 1 Aoû 2009 - 10:06 | |
| y en at bien de projhets, fôt pas s'en fâre per cen; mas jhe sennos pas la solèta associacion culturèla a demandar de sous, i fôt quase tojhort mohtrar que de sennos los melyörs... | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Conjugaisons patois chablaisien? | |
| |
|
| |
| Conjugaisons patois chablaisien? | |
|