Lôren' Arpitaniste forcené
| Sujet: rencontra utorn de les idês réjonalistes et écologistes... Jeu 14 Mai 2009 - 19:02 | |
| ...organesâ per Europe Ecologie a Sevriér deman matin (lo 15 du mês de mê) a 11hores; François Alfonsi de Régions et Peuples Solidaires ol est pués lébas; j'y môdo per babelar de nohtra lengoua et de nohtron payis; je vos féso pués una sentési en tornent a mêson los jorns que vînont... tenéds vos a l'herba | |
|
| Sujet: Re: rencontra utorn de les idês réjonalistes et écologistes... Ven 15 Mai 2009 - 19:48 | |
| alôra j'y su alâ, j'y é mingia...et j'y é parlâ...arpitan devant una caméra; mas o ére justo dieus três frases; o ére per Regions et peuples solidaires; ols font lo torn de totes les lengoues de Franci avouè le mémes frases et pués a la fin ols vont fâre un montajo... i pôt éhtre pas mal... vèyà ! la suita u numérô que vint... | |
|
kaha Arpitaniste forcené
Nombre de messages : 1517 Age : 36 Vellâjo/Lieu : Liyon Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo Date d'inscription : 27/12/2005
| |
sezampa Petiôd babelyârd
| |
| Sujet: Re: rencontra utorn de les idês réjonalistes et écologistes... Dim 17 Mai 2009 - 11:18 | |
| je penso que je polens pués z-o vêr sus lo seto de RetPS, mas diens un petiot moment; per la frase, o ére "stéréotipâ" : la Savoie avec son histoire millénaire n'est même pas reconnue comme une région administrative par la France blablabla; jô, j'é det quârca rien paréyre : o est una vèrgogne que la Savouè avuec son histouâre milenére le sisse pas recognua per la France coment una réjon blablabla... o est pas franc la frase que F.Alfonsi ol volèt sentre, mas ol at det qu'i alèt fâre... je vèyens pués bien... | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: rencontra utorn de les idês réjonalistes et écologistes... | |
| |
|