Lôren' Arpitaniste forcené
| Sujet: Justo en passent... Jeu 12 Mar 2009 - 14:01 | |
| j'avì justo volye de dire bonjorn...autrament quê de nov a cen de vos autros? iquè i at de solely mas o y est pas encora la preumà (sortià) per la chaut... i faut pas gavar (dotar) lo tricot per pas se retrovar-se a cen de lo médecin... et pués fédes atencion se vos alads fâre d'eski, avouè totes celes lavenches, o y est pas guagna ! en atendent un autro bilyèt tenéds-vos a l'èrba ! | |
|
Jérôme Petiôd babelyârd
Nombre de messages : 23 Age : 46 Vellâjo/Lieu : Thonon/Thorens Lengoua : français, italien, anglais, on bocon d'patwé Date d'inscription : 28/01/2009
| Sujet: Re: Justo en passent... Jeu 12 Mar 2009 - 15:50 | |
| Tiè è fa biô tin to pari. Mé la nai n'a pâ fourni de fondre, d'porai pâ aprestà l'korti s'te smanna! | |
|
sezampa Petiôd babelyârd
| Sujet: Re: Justo en passent... Jeu 12 Mar 2009 - 20:40 | |
| Le pipette ant èplyi ! ê teréne.... Y dabòo la sortyà, la prëma u lo forìe.... qua que sèye lo nom ! Cein que comptye, y' que tot rbyoule ; Y' quinta saïson que vât fâre rbiolâ noutron brâvo patoé ? | |
|
kaha Arpitaniste forcené
Nombre de messages : 1517 Age : 36 Vellâjo/Lieu : Liyon Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo Date d'inscription : 27/12/2005
| Sujet: Re: Justo en passent... Ven 13 Mar 2009 - 2:49 | |
| Iquí ver Lyon, y'é bentot la chaud-temps...
cetí madin, j'é dejoná sus lo tet de ma meson (y'eht un tet plat... su pás un arpiniste), avoyc lo solely que me picáve la peu... hmmm...
j'espero la mema chosa per deman... | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Justo en passent... | |
| |
|