guilbeuche Tojhor la gola uvèrta
Nombre de messages : 53 Age : 43 Vellâjo/Lieu : Remèly (Resto per l'Occitania ora) Lengoua : Français, on petiôt milyon de francoprovençal, on tot petiôt milyon d'Angllês Date d'inscription : 06/12/2006
| Sujet: Vos ratasso mé avouéc ma mârche Mer 28 Mai 2008 - 20:57 | |
| Adio à tos!
J'é d'abor chavona lo trajèt de mon viron por ceti chôd-temps! Los patouésans que j'é apala sont pas de fassiors de gôgnes! Je crèyo que je vé passar le chôd-temps à bêre de canons! Se lo trajèt vos intérèsse, je pûx vos yu mandar per lètra priva. Je modo de los Monts de la Madelêna le três de julyèt, a pués je passo per lo Biojôlês, los monts du Liyonês, la plêna du Forês, Sant-Etièvo... Je seré à Lyon vers lo dix-sat de julyèt. Vers la Savoué u début du mês d'oût. Et pués aprés je dêvo passar par lo Piemont, la Val d'Oûta, la Suisse et je chavono per la Franche-Comtâ. Y est oncor le temps de me balyér de noms u d'adrèsses de groupes de patouésans u ben de gens que parlont oncor prod noutron patoué. Je n'é pas prod d'adrèsses vers la Suisse et la Franche-Comtâ (mês je crèyo qu'el reste pas tan de patouésans par lé). A voutros cllaviérs!
A ben-setout los jouênes! | |
|
turini Membro tot fol
Nombre de messages : 298 Vellâjo/Lieu : Enneci Date d'inscription : 26/07/2005
| Sujet: Re: Vos ratasso mé avouéc ma mârche Jeu 29 Mai 2008 - 0:28 | |
| T'as entendu parler de ça ? : http://www.chambradoc.it/Occitania_a_Pe.page | |
|
Cyrano Savoyârd téta-de-lârd
Nombre de messages : 2874 Age : 50 Vellâjo/Lieu : La Comba de Fellingy Lengoua : On ptiou mouél Date d'inscription : 15/11/2004
| Sujet: Re: Vos ratasso mé avouéc ma mârche Jeu 29 Mai 2008 - 9:13 | |
| Mè j'congèsso quârqu'yon qu'pârle l'patoués dièn l'Jura, à Rosay, u chatél. L'monsior z'a bensetout 80 ans, alor faut fére prod vite ! J'é d'âtrès adresses u Jura, j'les avou ja balya su celi barjacajo j'creyo ben ! | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Vos ratasso mé avouéc ma mârche | |
| |
|