Le Forum des Arpitans
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Forum des Arpitans

Espace d'échanges des régions de l'Arpitanie
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-28%
Le deal à ne pas rater :
Brandt LVE127J – Lave-vaisselle encastrable 12 couverts – L60cm
279.99 € 390.99 €
Voir le deal

 

 de la venià de lo virus de le polalye a los omos

Aller en bas 
4 participants
AuteurMessage
Lôren'
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
Lôren'


Masculin Nombre de messages : 1567
Age : 59
Date d'inscription : 21/01/2005

de la venià de lo virus de le polalye a los omos Empty
MessageSujet: de la venià de lo virus de le polalye a los omos   de la venià de lo virus de le polalye a los omos EmptyVen 5 Oct 2007 - 9:34

bonjorn,

vos éds savù la bona novela ? nos polens pués dabord atchapâr lo virus H5N1, ol est aprés se changiér... alien i at pués dabord pas mé fauta de retrète, nos alens tots crapâr la gôla uverta! Shocked
Revenir en haut Aller en bas
chapeland
Membro tot fol
Membro tot fol



Masculin Nombre de messages : 281
Age : 63
Vellâjo/Lieu : Lyonès, Exilé à Paris
Lengoua : Français, Italien, Latin
Date d'inscription : 16/07/2006

de la venià de lo virus de le polalye a los omos Empty
MessageSujet: Re: de la venià de lo virus de le polalye a los omos   de la venià de lo virus de le polalye a los omos EmptyVen 5 Oct 2007 - 10:45

Quel cirque cette grippe aviaire... Nos media envoient des équipes filmer trois moineaux morts à Budapest... et pour un peu il faudrait descendre dans les abris...

Il y a toujours eu de la grippe aviaire, des risques (minimes) de contamination humaine et il y en aura toujours. Si j'avais dû me faire désinfecter chaque fois que je suis allé rentrer les poules quand j'étais gamin...

Vous savez quoi ? Je pense que tout ce cirque a pour objet 1°) d'occuper la population en la maintenant dans la crainte pour la manipuler plus facilement sur d'autres sujets. 2°) de ruiner les petits éleveurs en leur imposant des mesures stupides qu'ils n'ont pas les moyens d'assumer, et cela au profit des grands producteurs, ceux qui élèvent de la merde en batterie.

Il faut dire que ça paye: par exemple ma femme n'aime que les poulets élevés comme ça, ceux qui ne bougent jamais. Et vous savez pourquoi ? Parce que la chair totalement flasque se détache toute seule des os... Quand je pense que j'ai été élevé au poulet de Bresse, celui qu'on laissait vivre dans la cour... Quelle pitié.
Revenir en haut Aller en bas
Cyrano
Savoyârd téta-de-lârd



Masculin Nombre de messages : 2874
Age : 50
Vellâjo/Lieu : La Comba de Fellingy
Lengoua : On ptiou mouél
Date d'inscription : 15/11/2004

de la venià de lo virus de le polalye a los omos Empty
MessageSujet: Re: de la venià de lo virus de le polalye a los omos   de la venià de lo virus de le polalye a los omos EmptyVen 5 Oct 2007 - 11:32

E faut d'abo fére la révoluchon compare. Los monchus n'ont rèn qu'on' idée èn téhta, y èst d'supprimâr totè nos autonomiès p'nos asservir définitivamènt. Yon de celos giorns, los cortils saront interdit, u ben taxa, sè on fa rèn. Celos què cognèssont la via d'la campagne, avoué ses solidaritè, apoué son autonomia, dèvont s'fére èntèndre politicamènt. Yè la solèta soluchon s'on vu pâs bensetou tos chavonar dièn on filmo d'sciensa-ficchon.
Revenir en haut Aller en bas
Lôren'
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
Lôren'


Masculin Nombre de messages : 1567
Age : 59
Date d'inscription : 21/01/2005

de la venià de lo virus de le polalye a los omos Empty
MessageSujet: Re: de la venià de lo virus de le polalye a los omos   de la venià de lo virus de le polalye a los omos EmptyVen 5 Oct 2007 - 11:57

de tota manére, nos polens pués dabord pas mé payér-nos de potrenga, alora, qu'i sisse una gripa ou un cancèr, i est pués quase lo mémo! ol ont qu'a tots mandâr-nos en Irak, coment cen ol ont pués pas mé de retrète a payér...
Revenir en haut Aller en bas
Cyrano
Savoyârd téta-de-lârd



Masculin Nombre de messages : 2874
Age : 50
Vellâjo/Lieu : La Comba de Fellingy
Lengoua : On ptiou mouél
Date d'inscription : 15/11/2004

de la venià de lo virus de le polalye a los omos Empty
MessageSujet: Re: de la venià de lo virus de le polalye a los omos   de la venià de lo virus de le polalye a los omos EmptyVen 5 Oct 2007 - 12:41

Ma fè, sè y èst d'ense, bevens èn on' âtra !!!
A ta santa Wink
Revenir en haut Aller en bas
kaha
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
kaha


Masculin Nombre de messages : 1517
Age : 35
Vellâjo/Lieu : Liyon
Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo
Date d'inscription : 27/12/2005

de la venià de lo virus de le polalye a los omos Empty
MessageSujet: Re: de la venià de lo virus de le polalye a los omos   de la venià de lo virus de le polalye a los omos EmptyVen 5 Oct 2007 - 14:12

su vegetarien.... adonc pas de problemos Smile
Revenir en haut Aller en bas
http://arpitania.free.fr/dico
Contenu sponsorisé





de la venià de lo virus de le polalye a los omos Empty
MessageSujet: Re: de la venià de lo virus de le polalye a los omos   de la venià de lo virus de le polalye a los omos Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
de la venià de lo virus de le polalye a los omos
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Le Forum des Arpitans :: :: CAFÉ GLOBAL :: Vouhtron mondo-
Sauter vers: