Le Forum des Arpitans
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Forum des Arpitans

Espace d'échanges des régions de l'Arpitanie
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment :
Manga Fire Force : où commander le Tome 34 Fire ...
Voir le deal
11.50 €

 

 Y m'énarve!

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Jérôme
Petiôd babelyârd
Petiôd babelyârd



Masculin Nombre de messages : 23
Age : 45
Vellâjo/Lieu : Thonon/Thorens
Lengoua : français, italien, anglais, on bocon d'patwé
Date d'inscription : 28/01/2009

Y m'énarve! Empty
MessageSujet: Y m'énarve!   Y m'énarve! EmptySam 20 Juin 2009 - 21:10

Y'è kan mémo la fin d'l'an a l'ékoula. Y'è pâ tro tô. C'ti dou darî mai z'an itâ on grou ch'ni dian nutron lycée.

Nutron 3 direkteurs san ran ke de demagogues. E z'an zhin d'otorita, paske e voulan étre ran k'lou kopins d'lou èlévos. E s'disan « tu », e s'tapan su l'epôla, e baivan l'kafé ansanblo. Apwé no, pouro professeu, va pi avai d'l'otorita. Lou èlévos san insolens, fenyans, kak'zuns violens. E y'a jamé na vré sankchon! Jamé nion fotu à la peurta! E fo pleura a zhèneu pe avai na reunyon sur la dissiplina awé lou direkteurs!

Pè l'darî zheur d'lou Terminales, y'étai kazu Mardi Gra, awé déguisement et batalye d'wa e d'farna. C'tan e l'an passâ, y'a u on mwé d'èlévos ke san moda dian on anbulansa, paske e z'iran fin su. En vèla, y s'di ke nutron lycée y'è plan de droga. Pé nutrons direkteurs, to va bin! Y'a pâ mé d' problyèmo tyè k'aylieur!

D'sai inpachan d'avai nutron résultats du bac. Paske se kak'z'èlévos k'e z'an jamé ran fotu c'tan e z'an leu bac, y'è k'y'a vréman zhin d'justice!
Revenir en haut Aller en bas
Lôren'
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
Lôren'


Masculin Nombre de messages : 1567
Age : 59
Date d'inscription : 21/01/2005

Y m'énarve! Empty
MessageSujet: Re: Y m'énarve!   Y m'énarve! EmptyDim 21 Juin 2009 - 11:23

t'as fôta de prendre de vacacions mon pouro Smile trova tè pués una arcéla (arbéra) sus lo sonjon de les Gliéres et rèsta z-u dos mês, te vas pués redescendre tot nôvo a la fin du chautemps ! cheers
Revenir en haut Aller en bas
Jérôme
Petiôd babelyârd
Petiôd babelyârd



Masculin Nombre de messages : 23
Age : 45
Vellâjo/Lieu : Thonon/Thorens
Lengoua : français, italien, anglais, on bocon d'patwé
Date d'inscription : 28/01/2009

Y m'énarve! Empty
MessageSujet: Re: Y m'énarve!   Y m'énarve! EmptyDim 21 Juin 2009 - 15:56

Lou vakanses san pâ pè d'man! D'abô, y'a le bac à koriji. Apwé, in juilyè, de conto bin ke mon garson sarà zhà nèssu!

On shalé, d'en veudrî ion shi me dian le Chablais! Mé santyè topari, y'è pâ pè d'man!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Y m'énarve! Empty
MessageSujet: Re: Y m'énarve!   Y m'énarve! Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Y m'énarve!
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Le Forum des Arpitans :: :: CAFÉ GLOBAL :: Vouhtron mondo-
Sauter vers: