Le Forum des Arpitans

Espace d'échanges des régions de l'Arpitanie

AccueilAccueil  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partagez | 

rencontra utorn de les idês réjonalistes et écologistes...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Lôren'
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené

Masculin Nombre de messages : 1567

MessageSujet: rencontra utorn de les idês réjonalistes et écologistes...   Jeu 14 Mai 2009 - 19:02

...organesâ per Europe Ecologie a Sevriér deman matin (lo 15 du mês de mê) a 11hores; François Alfonsi de Régions et Peuples Solidaires ol est pués lébas; j'y môdo per babelar de nohtra lengoua et de nohtron payis;
je vos féso pués una sentési en tornent a mêson los jorns que vînont...

tenéds vos a l'herba Mr. Green
Revenir en haut Aller en bas
Lôren'
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené

MessageSujet: Re: rencontra utorn de les idês réjonalistes et écologistes...   Ven 15 Mai 2009 - 19:48

alôra j'y su alâ, j'y é mingia...et j'y é parlâ...arpitan devant una caméra; mas o ére justo dieus três frases; o ére per Regions et peuples solidaires; ols font lo torn de totes les lengoues de Franci avouè le mémes frases et pués a la fin ols vont fâre un montajo... i pôt éhtre pas mal... Very Happy vèyà !
la suita u numérô que vint... Smile
kaha
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené

Masculin Nombre de messages : 1517
Vellâjo/Lieu : Liyon
Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo

MessageSujet: Re: rencontra utorn de les idês réjonalistes et écologistes...   Ven 15 Mai 2009 - 21:06

Very Happy felicitacion Smile
Voir le profil de l'utilisateur http://arpitania.free.fr/dico
sezampa
Petiôd babelyârd
Petiôd babelyârd

MessageSujet: Re: rencontra utorn de les idês réjonalistes et écologistes...   Dim 17 Mai 2009 - 0:48

Lôren' a écrit:
ols font lo torn de totes les lengoues de Franci avouè le mémes frases et pués a la fin ols vont fâre un montajo... i pôt éhtre pas mal... Very Happy vèyà !
la suita u numérô que vint... Smile

[b]Quinte frâse ? Ont'ou-que nos u vèyin poué ?
Lôren'
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené

MessageSujet: Re: rencontra utorn de les idês réjonalistes et écologistes...   Dim 17 Mai 2009 - 11:18

je penso que je polens pués z-o vêr sus lo seto de RetPS, mas diens un petiot moment; per la frase, o ére "stéréotipâ" : la Savoie avec son histoire millénaire n'est même pas reconnue comme une région administrative par la France blablabla; jô, j'é det quârca rien paréyre : o est una vèrgogne que la Savouè avuec son histouâre milenére le sisse pas recognua per la France coment una réjon blablabla... o est pas franc la frase que F.Alfonsi ol volèt sentre, mas ol at det qu'i alèt fâre... je vèyens pués bien... Smile
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: rencontra utorn de les idês réjonalistes et écologistes...   Aujourd'hui à 10:48

rencontra utorn de les idês réjonalistes et écologistes...
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1