Le Forum des Arpitans
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Forum des Arpitans

Espace d'échanges des régions de l'Arpitanie
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Jeux, jouets et Lego : le deuxième à -50% (large sélection)
Voir le deal

 

 Novel jornal sus la Savouè

Aller en bas 
+3
sezampa
Louka81
Lôren'
7 participants
AuteurMessage
Lôren'
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
Lôren'


Masculin Nombre de messages : 1567
Age : 59
Date d'inscription : 21/01/2005

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyJeu 5 Mar 2009 - 13:14

ceti matin su alâ u tabaquin et j'é agüétâ los jornals justo per vêr... et su "chèya" sus lo numéro 1 de "Savoie Nouvelle", 1,50 Euro; présedent Alain Favre, secretéro Patrice Abeille; sês pages A4; je l'é pas encora lesu mas i ressemble franc a de la "propaganda" de la ligue Savoisienne"... a vêr... Neutral
Revenir en haut Aller en bas
Louka81
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
Louka81


Masculin Nombre de messages : 426
Age : 43
Vellâjo/Lieu : Envers de la Vâlâye d'Aoutha
Lengoua : Arpitan
Date d'inscription : 08/01/2008

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyJeu 5 Mar 2009 - 14:09

http://ligue-savoisienne.blog.fr/2009/02/21/savoie-nouvelle-5622230/

Pariér il semble..........
Revenir en haut Aller en bas
Lôren'
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
Lôren'


Masculin Nombre de messages : 1567
Age : 59
Date d'inscription : 21/01/2005

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyJeu 5 Mar 2009 - 17:22

oua o est cen; o est la continuacion de lo jornal de la Liga de Savouè; j'y é pas trovâ grant chousa de novel "desot lo solely"; mas sission pas gramo o est lo premiér numéro... per me o ére la Voué dlos Alobrojos lo mio... Crying or Very sad
lèssens fâre lo temps (se i nos en reste)... Rolling Eyes ols ariont polu betar un mot diens noƒtra lengua, istouare de... mas bon. Smile
Revenir en haut Aller en bas
Louka81
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
Louka81


Masculin Nombre de messages : 426
Age : 43
Vellâjo/Lieu : Envers de la Vâlâye d'Aoutha
Lengoua : Arpitan
Date d'inscription : 08/01/2008

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyJeu 5 Mar 2009 - 17:27

Lo problèmo qu'on fôt fére comprendre a tués les Savoyârd.... Que 'l est una lengoua pas ren-que una tradicion.... Ou nan????
Revenir en haut Aller en bas
Lôren'
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
Lôren'


Masculin Nombre de messages : 1567
Age : 59
Date d'inscription : 21/01/2005

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyJeu 5 Mar 2009 - 17:43

o est tojorn lo mémo , güéro d'indépendentistes que parlont lo patouès en Savouè ? Rolling Eyes
Revenir en haut Aller en bas
Louka81
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
Louka81


Masculin Nombre de messages : 426
Age : 43
Vellâjo/Lieu : Envers de la Vâlâye d'Aoutha
Lengoua : Arpitan
Date d'inscription : 08/01/2008

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyJeu 5 Mar 2009 - 20:01

Je pènso franc poca.... Boh.... 'l est un drôla de situacion.... Bad)
Revenir en haut Aller en bas
sezampa
Petiôd babelyârd
Petiôd babelyârd



Nombre de messages : 35
Date d'inscription : 18/07/2008

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyJeu 5 Mar 2009 - 20:46

ouà ma faï ! rèn de nûvo dezò lo sèluaï... lür que l'ant la pi gran gûla, sant nin lür que l'ant lo pi dzènt parlamèn !

Nin fôta de mesclâr lo patoay 'voué de politëcqua, tot'on prèdziér-lo, 'l est-ou pâ bettâr defôr lo mesàdzo pi cllâr !

tignèn dür mägnô !
Revenir en haut Aller en bas
fungo
Tojhor la gola uvèrta
Tojhor la gola uvèrta



Nombre de messages : 112
Date d'inscription : 23/09/2008

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyJeu 5 Mar 2009 - 22:57

Penso que vos povéd mandar d'articllos en arpitan - o serêt mielx en ORB.
Savoie nouvelle 'l est pas lo jornâl de la Léga Savoisienna mas de Savouè Eropa Libèrtât. Crèyo que tota la rèdaccion comprend ou prège arpitan.
Je sas pas se porrat réstar grant-temps, quasi tôs los jornâls de papiér ant des mouéls de problèmos.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyJeu 5 Mar 2009 - 23:43

La Liga de Savouè … ???
J’ons trôvô çu dins lo forum d’Adsav ! Franc bien !


Diwar benn ar Val d’Aoste - Su lo Val d’Aoûta


Pé encore :
En Franche Comte comme en Bretagne...


Lo bonjor j’ame a vô dônnô ...
. bom


Dernière édition par Lacuson le Ven 6 Mar 2009 - 20:12, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Lôren'
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
Lôren'


Masculin Nombre de messages : 1567
Age : 59
Date d'inscription : 21/01/2005

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyVen 6 Mar 2009 - 0:43

o est drôlo, trôvo qu'i flare la charopa bruna tot per un cop per iquè...
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyVen 6 Mar 2009 - 9:27

Vétcha :

« Sur la ‘’France de l’intérieur’’ et au sujet de la ‘’Ligue Savoisienne’’, voici mon humble avis :
M’étant intéressé au développement de ce mouvement (que je croyais) voisin, je peu dire que c’est surement un cas d’école de ce qui peut se faire en France en matière de magouilles politiciennes et électorales.
M. Patrice Abeille est un transfuge de je ne sais plus quel mouvement gauche-gauche, et seul M. de Pingeon semblait plus sûre, mais il a été exclu du mouvement (qu’il a fondé !), pour une remarque -très anodine- sur l’Islam.
Il est vrai que quand on n’est plus qu’une succursale, des écolo-gauchistes ...
En attendant des permanents du mouvement m’ont dit tirer les meilleurs profits (subventions, etc. ...) de cette ‘’mise sous tutelle’’.
De plus cette ‘’ligue’’ a toujours rejeté avec dégoût tout contact officiel avec le -je cite- mouvement fantasque et xénophobe Lega Nord.
Enfin dans des départements où le Front National aurait pu avoir un beau pourcentage, elle a bien joué son rôle et a même pu avoir (à ses dépens) un conseillé régional ...
Comme quoi quand le ‘’système’’ le veut ...
Aux dernières nouvelles le mouvement n’est plus très actif et se chercherait entre le Modem et les Verts ... »

A l’é d'abôrd los européennes, et lo Sarko porai pardre quouque riens ... O fo magouiller ...

L’a revère j’ame encore mé a vô dônnô …
En vo remerçayant !!!
pirat


Dernière édition par Lacuson le Lun 9 Mar 2009 - 18:37, édité 3 fois
Revenir en haut Aller en bas
Lôren'
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
Lôren'


Masculin Nombre de messages : 1567
Age : 59
Date d'inscription : 21/01/2005

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyVen 6 Mar 2009 - 11:06

c'est marrant, bien des membres de la LS que j'ai connu ne cachaient même pas leurs affinités avec le FN ! y aurait-il deux "Ligue Savoisienne" ? Laughing
Revenir en haut Aller en bas
Fanfouès
Savoyârd téta-de-lârd
Fanfouès


Masculin Nombre de messages : 712
Age : 41
Vellâjo/Lieu : Chablais
Date d'inscription : 14/11/2004

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyVen 6 Mar 2009 - 14:26

Lôren' a écrit:
o est drôlo, trôvo qu'i flare la charopa bruna tot per un cop per iquè...
oua, y'è vrè... puker
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyVen 6 Mar 2009 - 16:13

Adonc, La Liga de Savouè (que sarait plutôt Région Savoie), qui a attiré de nombreux électeurs de sensibilité identitaire et / ou Front National, est affiliée à l’alliance libre européenne (ALE - Parti démocratique des peuples d’Europe PDPE) qui est une alliance de partis politiques régionalistes et minoritaires en Europe (en anglais : European Free Alliance EFA), traditionnellement alliée au parti Vert européen au sein du Parlement européen, dans le cadre du Rassemblement Europe Écologie animé par Daniel Cohn-Bendit (en fait les pires ennemis du moindre repère identitaire).
C’est donc comme cela que des électeurs qui auraient pu voter pour le Front National ou un autre parti identitaire … ont voté ou voteront en fait pour des amis de M. Daniel Cohn-Bendit.
scratch

Bon d’accord, ils évitent ainsi le néant centro-centriste du MODEM…
confused

La Liga de Savouè ? A l'é franc un cuchon de bartasailles par vos agourrer !
... à r'vi !


Dernière édition par Lacuson le Ven 6 Mar 2009 - 22:27, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
fungo
Tojhor la gola uvèrta
Tojhor la gola uvèrta



Nombre de messages : 112
Date d'inscription : 23/09/2008

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyVen 6 Mar 2009 - 21:05

Adonc por qui o fôt vôtar? Por los comunistos? Por l'ultra-gôche, que vat dèfendre noutra cultura?
Se vos voléd des "identitèros" que fant pensar u Front National alâd petout trovar celor de la Confédération savoisienne. Crèyo qu'ant fêt un govarnement. O dêt réstar quârques places puker.
Revenir en haut Aller en bas
Huitante-Trois
Tojhor la gola uvèrta
Tojhor la gola uvèrta
Huitante-Trois


Nombre de messages : 179
Vellâjo/Lieu : Septante-Quatre (Savouè d'Amo)
Date d'inscription : 07/12/2005

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyVen 6 Mar 2009 - 21:19

je crois que la plupart des Arpitans membres de ce forum vomissent les "identitaires". Il faudra aller chercher vos clients ailleurs, M. Lacuson (nous avons, soit dit en passant dejà un membre dénommé Lacuzon, qu'il ne faudra pas confondre avec le Lacuson brun).
Revenir en haut Aller en bas
kaha
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
kaha


Masculin Nombre de messages : 1517
Age : 35
Vellâjo/Lieu : Liyon
Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo
Date d'inscription : 27/12/2005

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyVen 6 Mar 2009 - 21:26

fungo a écrit:
Adonc por qui o fôt vôtar?
i at pas de solucion a cen...

fungo a écrit:
Por los comunistos?
los verets comunistos du PC sant de jacobins...
i at selon mé mes de chanci dins lo Nou Partí Anticapitalisto

fungo a écrit:
Por l'ultra-gôche
mais qui en veut à la SNCF?

fungo a écrit:
que vat dèfendre noutra cultura?
i faut ren atendre de cen qu'existe ja... o faut crear quarquachosa de noveu...
Revenir en haut Aller en bas
http://arpitania.free.fr/dico
Lôren'
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
Lôren'


Masculin Nombre de messages : 1567
Age : 59
Date d'inscription : 21/01/2005

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptySam 7 Mar 2009 - 0:19

[quote="Lacuson"]Adonc, La Liga de Savouè (que sarait plutôt Région Savoie), qui a attiré de nombreux électeurs de sensibilité identitaire et / ou Front National, est affiliée à l’alliance libre européenne (ALE - Parti démocratique des peuples d’Europe PDPE) qui est une alliance de partis politiques régionalistes et minoritaires en Europe (en anglais : European Free Alliance EFA), traditionnellement alliée au parti Vert européen au sein du Parlement européen, dans le cadre du Rassemblement Europe Écologie animé par Daniel Cohn-Bendit (en fait les pires ennemis du moindre repère identitaire).
C’est donc comme cela que des électeurs qui auraient pu voter pour le Front National ou un autre parti identitaire … ont voté ou voteront en fait pour des amis de M. Daniel Cohn-Bendit.
scratch

Bon d’accord, ils évitent ainsi le néant centro-centriste du MODEM…
confused

La Liga de Savouè ? A l'é franc un cuchon de bartasailles par vos agourrer !
... à r'vi ![/quote




eh oui ainsi est la politique lacuson ! Sarko s'est bien fait élire en partie grace à l'electorat de LePen en lui piquant ses idées sur l'immigration...
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptySam 7 Mar 2009 - 11:38

A l'é vraie Sad

... U coment écobler los barias ... clown

Lo sarko a l'é lo diablo pig

Et los francès ... de viaux !!! elephant
Revenir en haut Aller en bas
kaha
Arpitaniste forcené
Arpitaniste forcené
kaha


Masculin Nombre de messages : 1517
Age : 35
Vellâjo/Lieu : Liyon
Lengoua : Arpitan, Francés, Esperanto, Alamand, Anglés, Yidich, Russo
Date d'inscription : 27/12/2005

Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè EmptyDim 8 Mar 2009 - 23:00

Citation :
je crois que la plupart des Arpitans membres de ce forum vomissent les "identitaires". Ou bien?
yé lo mens qu'o pusse dere!

Citation :
nous avons, soit dit en passant dejà un membre dénommé Lacuzon, qu'il ne faudra pas confondre avec le Lacuson brun
oui exact...
Revenir en haut Aller en bas
http://arpitania.free.fr/dico
Contenu sponsorisé





Novel jornal sus la Savouè Empty
MessageSujet: Re: Novel jornal sus la Savouè   Novel jornal sus la Savouè Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Novel jornal sus la Savouè
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Péticion per la région Savouè
» fêhta de l'anéccion de la Savouè a la Franci
» balupià en Savouè
» Féhta d'la Savoué
» Lexique FRA – ARP du nom des communes de Savouè

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Le Forum des Arpitans :: :: CAFÉ ARPITAN :: L'Eurorégion Arpitanie-
Sauter vers: